torsdag 25 november 2010

Im Back!

efter lite "blogg-semester" så är jag återigen tillbaka!
Fick en förfrågan vart den "bprovocerande- blogghoran" tagit vägen, jaa jag vet inte vad jag har för svar på det ärligt talat, dels känner jag mig inte då provocerande ocharg på världen i allmähet, sen har jag ju blivit sambo, har jag visserligen vart ett bra tag, men nu finns ju sambon på plats.

Och ni som läser min blogg, ni vet ju hur mkt jag saknat honom, så har inte haft någon tanke alls på att överge honom ens för en sekund för att sitta i cyber rymnden.

Har faktiskt inte hänt så mycket annat än det vanliga, som för övrigt är helt underbart.
Har precis fixat in en tv i lillans rum som ett sisa försök att få henne att sova kvar i sin sin om natten, det funkade för grabben.

Missförsdtå mig rätt-är ljuvligt att känna en mörkrädd liten knubig filur krypa upp IBLAND i sängen om natten, men inte lika ljuvligt när det sker jämt.
Speciellt inte på den tiden då båda kom varje natt.

De är inte bara trångt utan dyblött utav svett och diverse dregel...typ....
Speciellt nu när vi är två vuxna också, inte för att vi direkt tar stor plats, eftersom jag gör allt för att kura ihåp mig till nån ynklig varelse i fosterställning nära min man, när han i sömnen sen klagar på värmen brukar jag skylla på att jag är mörkrädd eller bara i sömnen väldigt närgången.

Har fått för ovana att att trivas alldeles utmärkt med min ena hans i hans och den andra innanför hans kalsonger =) Mycket trevligt.

Har precis lagt glinen, ska frossa i dröm-yougurt i dag medans min man föredrar macka m stekt ägg och och chokladbullar.

Ska för övrigt försöka göra lite mer produktiva saker =)

God natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: