söndag 28 november 2010

Inlägg 1000

shit, inte ila hörrni, och vet ni vad jag ska tillägna inlägget åt då?
Jo det jag avskyr mest av allt på denna planet,

>FJORTISAR<

Och om inte ännu mer fjortisarnas wannabes.

Jag menar är du en fjrtis kan du kanske till vis del inte rå för det, men att vilja vara det är snäppet värre.

Mår illa av prat som typ "hon ba va min bästis sen ba va hon liksom typ bästis med nån annan" ELLER " jag ba hade sex med sju på en kväll, aah egentligen åtta fast den åttonde fick inte upp den så det räknas inte, jag e så erfaren likom"

Och alla i blå dunjackor är fjortisar, visst dom e skitsnygga men det är ett livsfarligt tecken.
Och när du påpekar att alla har en blå jaka i år och du får tillbnaka "neee ingen har det, köpte den för att vara orginell typ" då vet du att hon köpt den för att efterlikna sina polare.

Att inte kunna lämna hemmmets trygga vrå utan tio lager maku up är bland det töntisgaste jag vet.

Ok jag kanske döljer en monsterfinne jag med ibland innan ja trallar in på konsum i gröna träningsbrallor och senapsgul swetshirt, MEN inte fan bryr jag mig märkvärdigt mkt om vad folk tycker om mitt utseende en helt vanlig jävla tisdag liksom.

Vem fan är snygg efter att arbetet typ 8 timmar och sen tagit hand om fyra blöjbarn och sen lagat mat åt sin man och tvättat åt hela släkten?!

En fråga bara liksom?!

Nu tänker jag byta om från mjölkko till blivande husru, överraska min blivande man med brakfrukost och sen hoppas på grovhångel i nått hörn när barnen inte ser.

Ni fjortisar är äckliga, utan att förtrycka en viss ras av mänskligenheten kan jag inte rå för mitt hat, min vrede och min allergiska reaktion till denna åldergrupp som sorgligt nog verkar sträcka sig allt längre upp i ålderna.

På tal om annat e det första advent idag =) Mysigt!

3 kommentarer:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: