söndag 28 november 2010

Jahopp =)

Så har även denna dag lidit mot sitt slut, lite tråkigt faktiskt, haft en toppenhelg.
Bio igr (himlen är oskyldigt blå) och Neo v på hockeymatch m Mange, och Tess bakade med mormor.

Idag har jag storstädat hemmet, Markus lekt m lillan och Neo har vart ute m en kompis nästan hela dagen och busat i snö, så han va helt rödmosig när han kom in.

I morgon klockan nio ska jag till farbror doktor med min förbaslkade rygg som jag grämt mig med i 15 års tid ungefär. Hoppas på att han kan bota mig, om inte annat ge mig nått mot smärtan :/

Ikväll är det bäck så när de små sussat in för natten tänkte jag värma på lite vit glögg och burra ner mig under ett täcke tätt tätt intill min underbara =)

Hör honom sitta därute nu i soffan m glinen och mysa under ett jättetäcke =)

Vart ingen kyrka idag heller , har missat de två söndagar i rad, suger!
Hade behövt deras positiva och smitsamma enegi =)

Nee nu ropar dom på mig därute så bäst att passa på att vara med =)

kolla oin mitt senaste Cupcake köp, en plånbok för 69.90 på HM finns i rosa också (ska ha den med)

Pössss

3 kommentarer:

  1. har du den rosa?
    Jag vl ha båda=) Har den gröna, sååå söta :)
    På ciy gros har dom porslins muffins för en tjuga =)
    Haft de bra i helgen ? Puss

    SvaraRadera
  2. Men orättvist, dom har vi inte här i Gbg :(

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: