torsdag 30 december 2010

Gift med Djävulen!

Har ett rent helsike här hemma. Lätt att tillvänja men svår att avvänja.

Det är rena rått-giftet. Man fungerar på det, du fungerar bland folk som du alltid längtat efter.
Du känner inget rus, bara friskhet.

Nu kan jag säga att aldrig förr har jag vart sjukare, värsta influensa symtomen /Cold Turkey
Gravid illamående, värk och värk och massa jävla värk. Det kryper som insekter under huden, det värker som världens växtvärk i hela mig.

Tacka gud att Markus finns, vem skulle annars ta hand om oss?!



Är ständigt trött men kan inte sova, finns ingen möjlighet.

Orkeslös, försöker härda ut, jag ska fixa det,jag ska!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: