fredag 31 december 2010

Sista dagen år 2010!

Visst har året gått fort?
Ska bli skönt med en nystart, ett nytt fräscht år, fullt med dagar som ska fyllas med saker att göra, personer att älska och nedräkning av lillskrutt inside me =)

Som varje nyår så huttrar jag fram att äntligen ett nytt år, det gamla ska jag knåda ihåp till en boll och lägga längst ner i paperskorgen...ungefär.

Året som varit har varit blandat.
Et helt nytt år med min fina man, och ett år där jag fått se mina barn bli äldre och lära sig nya saker, utvecklas och bli egna individer.

År 2011 ska bli mitt bästa år har jag bestämt. Jag ska bli Fru Walfridsson, jag ska bli trebarnsmamma, ska föda min stora kärleks allra första barn, vårt första gemensamma!
Barnen ska få en lillebror/lillasyster.

Vi kommer fortsätta att bli mer och mer sammansvetsade av kärlek och omsorg som den lilla Stjärnfamilj vi är.

Ska bli spännande att se vad året har att erbjuda.

Pusta ut, läga allt gammalt bakom oss, börja om med djupa andetag i en sansad och lugn takt.
Känns så rent på nått sett.

Ikväll ska vi till Amanda och Johan och deras lilla Tyra och äta middag och smaska chips.
Blir en kort kväll med hemgång strax efter tolvslaget, men vad gör det?!
De är ju det man väntar på ändå.

Jag har köpt alkoholfri skumpa (cider) till mig och alla barn =)
Mår strålande idag, ska klämma i mig i min nya klänning, och göra mig fin!

Trots att jag inte stridit så långt in i graviditeten så börjar magen redan ta form och ändan likaså :/ mindre kul.

Kommer troligen bli enorm denna gången. Nåja, den som lever får se.
Ha en underbar dag o kväll alla! Gott nytt år!
Ta vara på tiden och varann nu och njuuut!

1 kommentar:

  1. Känns som om alla år går fort nuförtiden (:
    Men i år får du ju xtra mkt att se fram emot!

    P&K

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: