lördag 29 januari 2011

Heeelg!

Så va det helg igen:) Skönt.
Idag ha vi bara slöat i soffan framför tv:n fram till ett tiden, fick för övrigt frukost på sängen i morse, snacka om att bli uppvaktad av min lilla nyponros, en sån sak kan rädda en hel dag!
Vid ett tiden gick vi en långpromenad, köpte med oss en pizza hem och delade på och sen kom Amanda hit och provade tärnklänningen som kom i förrgår =) Det passade prima!

Hon va ursnygg i den för övrigt. Och nu är jag o Markus barnvakt åt världens sötaste Tyra, vi tog en promenad med henne och köpte lördagsgodis o nu kollar hon på Lotta på bråkmakargatan!

Ska möta upp Amanda sen när hon slutat jobba så ska jag prova brudklänningen också...
Whiii... Nu ska jag umgås med lillpluttan, hon ville läsa bok!

Ha en skön helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: