måndag 24 januari 2011

Måndag!

Va ett tag sen jag skrev i bloggen, har inte riktigt haft tid, har renoverat kidsens rum i helgen, tess rum målade vi och tapetserade och dom har nya sängar och hyllor.
Skönt som attan, och schnyggt vart det=)

Hade jag kunnat hade jag visat bilder=)
Men min dator e inte riktigt som den ska och den vil helt enkelt inte tömma mobilen så får bli en annan gång.

Idag har jag sjuukt ont i min rygg så känner mig måttligt handikappad.
I fredags va vi på kubb.ultraljud och det va fantastiskt att få se den lill* sprattla runt i min mage, Markus vart tårögd och det va härligt att se hans lycka över att få se sin lilla dotter/son.

Allt såg bra ut och sannolikheten för downs syndrom va låg så det kändes skönt.

Nu ska jag ta tag i disken som väntar, Sen ska jag,Markus o barnen äta glass!

1 kommentar:

  1. Kul att tapetseringen blev bra. En annan hade inte tackat nej till att lära sig sådana hantverkarfärdigheter. I dagsläget kan jag knappt få färg på färdigspacklad vägg. Suck. Nåja. Stort grattis i förskott till det väntade nytillskottet! :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: