fredag 21 januari 2011

Pjuuu

andra pizzan i ugnen, somnade sittandes på en stol, men men som tur va hade vi en till i frysen, jag lovar jag hade kunnat slå ihjäl någon med den haha så jävla hård va den. Nu står baby och plockar bort svampen från den för jag tål inte svamp... =(
Tyvärr för smarrigt är det,

Igår började vi att riva ut barnens rum, vi tömde dom helt, slängde i princip alla deras möbler, nu har dom nya sängar och hyllor och det är super fint, Tessans rum målade vi dessutom om i benvitt och en underbart fin och cool fondvägg (bilder kommer-promiss)Är nöjdare än nöjdast !tt gullisae.

Är helt jävla slut nu, somnade 3 i går natt och upp tidigt spå blir det bingen jäävligt tidigt.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: