lördag 15 januari 2011

LÖöÖöÖrrrdag !

Sköna underbara lördag, vaknade för knapa timmen sedan, slög upp ögonen till endast tysthet, trivs visserligen av att ha ungarnas eviga "never-ending-" Busande.
MEN det va sanslöst skönt att få vakna precis när jag själv behagade.

Inte nog med det, så gick jag o Markus o lade oss strax innan tio igår-EN FREDAGKVÄLL! Japp, skönt va det också.

Innan de hade vi frossat massa "ben and jerrys-" Glass och kollat på filmer bla Terror påelm street, den nya versionen.
Och den höll, trots att de första (underbara) filmerna kom på 70-80 talet och denna 2010 så höll den mottot.
Den va precis lika vidrig som jag minns de andra och Freddy Kreuger fick mig att tacka gud för att detta bara är en film och inte verklighet.

För visst e det läbbigt?!
Nu blir det Slöa framför tonvis med repriser på tv:n, ligga sked med min underbara och bara njuta av att inte göra nått...Inte ett skit...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: