torsdag 13 januari 2011

Ska strax låta mig tömmas på blod...

Japp, ska ju på Kubb-Ultraljud nästa fredag så måste ner till VC och ta diverse otäcka blodprover.
Är det bara jag som tänker att "dom förmodligen kommer hitta en dödlig extremt ovanlig sjukdom om jag visar mig hos läkaren"??

Nåja, sen ska jag rusa till dagis, hämta pysslingar och dra in till ekhagen för att fira lillasyrran som blir hela 22 bast idag (eller ja,faktum är att hon fyllde igår men firas idag)

Känner mig faktiskt aningens stressad men ska försöka packa mig iväg nu, ska möta gulle-söt sen i stan han har ju vart i skolan.


En annan grej, Rhanna har fan överträffat mig flera gr om, hon både gör enormt fet musik, har sjukt snygga kläder och passar förbaskat bra i sitt röda hår.
Rätta mig om jag har fel ?! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: