måndag 10 januari 2011

vardag var dag...

Äntligen äntligen är denna härliga efterlängtade vardag tillbaka.
Hatar fan lov, iaf i de grad att hela mitt fantasi spektrum sätts på prov såsom tålamodet och även lusten.

Visst dom första tre veckorna gick det faktiskt sanslöst bra, men sista veckan va en mardröm, barnen va trotsiga, rastlösa och tänjde gränserna på alla plan.
Nu är dom på dagis och busar a sig, Hallelulja!

Själv sitter jag i fotöljen, mår som vanligt illa, försöker blogga om nått vettigt men samtidigt värdsligt, dricker mjölk rakt ur paketet och har ett öga på nyhetsmorgon och ett på datan, lyssnar på gamal skön punk.

Nämnde jag att vi vart sjuka i helgen? eller ja iaf lördag kväll och söndag, för vi va med barnen på Monkey town på lördagen och hade sanslöst roligt först.

Sen började Sambo känna sig febrig och blev bara värre och värre och det slutade med at han somnade på soffan, gråvit i ansiktet, huttrande och svettig med över 39 graders feber, jag blev inte dålig förrens i går då kom huvudvärken och magonten, min förbaskade magkatarr Is back, Orkar iiiinte med det vill jag lova.

Precis innan smärtan satte in hade Baby en stund då han kände sig frisk och fixade mys dvs glass, maränger, chokladsås och bananer =)


Nee nu ska jag ögga mig igenom allt skolarbete jag missat under barnens jullov =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: