torsdag 17 februari 2011

Alltså fy faaan...

Har i nästan 2 dygn nu vart som ett lik.
Jag har spytt upp precis allt jg fått i mig, så fort jag tagit en klunk vatten så har det kommit upp, trodde det va magsjuka men är ju bara jag som drabbats.

I går kväll blev de lite bättre och markus köpte isglassar, blåbärssoppa och vatten melon som jag fått i mig lite lite.
Pratade med Vårdcentralen som trodde detta berode på min graviditet.

Och om det inte slutar får jag läggas in med dropp för måste få i mig vätska.
Vill verkligen inte.

Ska slänga mig på soffan nu, Neo e iväg med mamma och har mormor mys dag och tess e hemma, hon klappar mig i håret o säger fina saker, underbara unge.
Barnkanalen går för fullt just nu. I hopp om största möjliga lugn.


En annan sak, kolla in dojjerna.... GE MIG!

1 kommentar:

  1. Men usch!! Hoppas du piggar på dig!! Sjukt balla skor! Var har du hittat dom??

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: