onsdag 16 februari 2011

Alla behöver vi kräkas upp...

allt maginnehåll mellan varven, MEN de är allt annat än trevligt.
Fy fan säger jag bara, jag har kräkts vid minsta klunk vatten sista dygnet.

Hoppas det är över nu.

Har hänt en helt del i veckan. Bla har jag och markus fått en äktenskapsförmedlare,
inte illa att ha en sån.
Om ni vill veta vad det innebär så kan jag dra det kortfattat.
Jo det är en annan person som talar om för er hur ni ska leva, som kallar min man hund för att vi inom familjen har rutiner och tider oss sins emellan som han passar, sen va det så med ja att jag bad min man stänga toalettdörren en gång eftersom tvätten nästan kunde slå världsrekord i mängd.

hmmm just det ja jag har minst tio olika öknamn också och för att inte glömma så är minsta lilla respekt man och kvinna sins emellan i äktenskapet rent tönteri.
Man ska förnedra sin kvinna, för vi lever visst inte på 2011 utan för två tusen år sen.

fast sen e jag osäker på hur mkt som stämmer eftersom källan till dessa fakta är grovt psykiskt sjuk.
Nåja, ska försöka spy igen för mår sjukt illa.

Anna: Här har du en magbild =) (hoppas ingen tolkar det som utvik av min kropp, med tanke på att jag trots allt heter BLOGGHORA och det betyder ju såklart att jag är en Hora...iaf englit EN person, enligt 11 st så va tanken aldrig ens tänkt)

2 kommentarer:

  1. tävling på bloggen nu! vinn en jättefin fylla-i-bok ifrån "lilla fjärilen design". perfekta presenten att ge bort till någon du tycker om. gå in på bloggen för mer info :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: