fredag 11 februari 2011

tjockis!

börjar bli en riktig tjockis, självklart helt befogat.
Men tänk vad fort man glömmer hur man såg ut innan man blev på tjocken.
åste säga att jag fan hade en jävligt snygg mage, hoppas den går tillbaka efter nr 3 =)
Idag e det fredag, gott. Barnlediga och allt. Ska verkligen mysa och gosa med min lilla man, passa på att njuta av hans existens!

Är fan helt tokig i honom, hoppas han vet det. Aldrig förr har jag känt att det pirrar och bubblar i magen av bara åsynen av en man, iaf inte efter så lång tid.

Jag vet han e rätt. Så rätt att jag efter 3 månaders förhållande tatuerade in hans namn =)

Whiiii e så kär. Han har haft prov idag, de gick bra. Och han har massa hemläxor som vi ska pyssla lite med i helgen.

Nehepp nu ropar disken på mig *håller för öronen*

1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: