torsdag 10 februari 2011

...

Jahopp, då va det torsda...IGEN!
Vårstädade som tusan igår och gjorde fint....MEN vad fick man för det? Jo Massa vidrig snö :(
Hatar verkligen skitsnön.

Ska strax börja med krubb, sen ska jag o min lilla brud dra ner på barngympan och busa av oss, Markus o Neo ska ha mys hemma och leka.

Har inget vettigt alls att skriva, såg filmen igår "sid och Nancy" den va klart bättre än jag trodde.
Verkligen hemsk. Love kills.

I helgen som börjar i morgon e vi barnlediga, så då blir det at sova ut som satan, vara lata och försöka ta oss till lilla svärmor och hälsa på, va ett tag sen vi va där nu.

En annan grej jag kommit på är att man verkligen INTE ska skriva ut offentligt vad man tycker om för namn till ens barn (såvida det inte är vanliga namn)

För då snos dom :( har precis upplevt det själv. Men de hindrar inte mig ändå :)

Har tänkt mkt på Conny i veckan. Det är jobbigt. Ibland går det bra och ibland blir saknade påfrestande och tung.
Sorgen går nog aldri bort helt :(

En annan sak, har fått reda på att vi inte bara har ryska zigenare i släkten på långt håll utan även finska zigenare på närmre håll än vi trodde.
Coolt, har alltid känt på det. HAr försökt släktforska flertalet gr utan resultat, det har tagit stopp vid mammas farmor typ.

Neo hade med en kompis hem från dagis igår, han va super mallig och det gick så bra så =) Roligt! Familjen johansen svendsen kom också förbi med världens finaste Tyra och fikade lite och Johan borrade upp våran nya hatthylla:) Skönt nu slipper kläderna hänga överallt.

Nee måste ta tag i matlagningen nu! Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. det är alltid så folk hör vad man har för namnförslag och så hör man några dagar senare vad deras barn ska heta.. Jag skiter då det samma då får det bli barn med samma namn:) Huvudsaken är att man själv trivs med namnet:) Jag Hoppas verkligen jag får en flicka nästa gång så jag får andvända flicknamnet som legat på lager sen jag var gravid med alex;)

    SvaraRadera
  2. jaa jag vet, och vi har liksom lite ovanliga namn med :/
    jaa e ni sugna på fler?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: