lördag 26 februari 2011

Lördag!

!Skönt att sova till halv elva idag, va fan inte i går =)
sen åt vi mys frukost framför tv:n. Jag fixade riktig "hotell frulle" till baby.

Sovit som en gris i natt, när jag vaknade av att söt pussade mig va jag helt yr och fattade inte vad jag va eller vilken dag de va...typ.

Fan har sjukt ont i lungan när jag tar djupa andetag, ska ge de ett par dagar-helgen ut sen ringer jag VC så de inte e något farligt, hade ju en propp i lungan när Neo va ett par veckor.

I går när vi låg i soffan och kelade så busade bebben riktigt i magen, Längtar så tills h*n kommer.
Är så nyfiken.
Känns så härligt att bära markus barn, att vi föralltid kommer vara förenade.
Aldrig har jag kännt så innan, alltid kännt att JAG väntar barn, men nu känner jag verkligen att VI gör det.

Kommer älskar alla mina tre knoddar lika mkt, men är underbart att få dela känslan med någon.

Neo sa i förrgår "när jag blir större och kan trolla ska jag trolla så Markus också är min riktiga pappa" tsss, sötnos.

Nee nu ska jag hångla upp min sexiga man :)

2 kommentarer:

  1. Det är väl FFS inte taskigt.. Ungarna ska väl ha en farsa som bryr sig, eller? Det finns en anledning till att barnen säger det som ploppar upp i hjärnan på dem, speciellt en sådan sak... Dom kanske saknar fadersgestalten??????? SÅ sluta ge taskiga kommentarer!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: