fredag 4 mars 2011

Fredag !

Mysigt med fredag och ha alla man älskar mest samlade runt sig, vilken känsla!
Idag har vi gjort nada, ibland behövs det också.
Hela veckan har jag haft herrar här från 7.30-18 för dom har gjort nått krux med rören (stammbyte) skitjobbigt, hunden fick inte va hemma och helst inte vi heller, och det är ju jättelätt när man stderar på distans.

Nåja, idag tog vi sovmorgon, barnen fick vara hemma ville gossa med dom lite extra.

Har fått en djävulsk värk i mina fötter och har fått tillbaka mina äckliga åderbrock som jag haft vid dom andra graviditerna, ´dock har dom inte visat sig så här tidigt som nu och hoppas dom försvinner denna gången med!

Har inte skrivit på ett tag, men har inget roligt att skriva ändå :(

Ska nog hoppa in i duschen en snabbi och sen sätta mig med ett barn under varje arm och bara njuuuta =)

1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: