måndag 7 mars 2011

Måndag!

Jahopp så har helgen runnit ur händerna på en som vanligt, men det har vart en jättemysig helg, i synnerhet lördagen. Vi va i stan med barnen först en runda på Ikea och sen gick vi halva rocksjön runt, sen hem.
På kvällen fick Neo vara uppe jättlänge och kika på Ice age 2 och vi hade köpt kilovis med smarrigt godis.

Igår va det bortsätt från det underbara vädret en djävulsk seg dag och både jag o markus va krassliga.

Verkar dock ha vänt nu för jag mår bättre. Vet inte alls vad vi ska ta oss för idag, har slut på fantasi känns det som. Ska iaf försöka muta barnen att städa på sina rum för det ser ut som två krigszoner (utan överdrift)

På fredag är det ultraljud och jag längtar som en gnu.

Neheeppp... ska försöka plocka undan här hemma och göra fint, vilket inte är så lätt när man inte får använda vattnet. Men men.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: