tisdag 8 mars 2011

Fånigt pirrig!

Så fort man kikar ut genom fönstret så bara skriker det "vååååår" och vem blir gladare än jag?! Förmodligen ingen.
Tog en extra runda när jag tog kidsen till dagis och en extra runda när jag gick hem med hunden (= Man blir sådär fånigt pirrig och barnslig och får tusen ideer som man vill göra bara för att solen skiner och snön börjar försvinna.

Har lovat grabben en fotbollsmatch efter dagis iaf, och är sjukt sugen på grillad korv med bröd!

På fredag blir det bio och ut och käka med Amanda o Johan, grymt trevligt ska det bli!
Baby har införskaffat sig ett gymkort inför Beachen 2011 så han e i stan nu och tränar på sin lediga dag ist för att köra säng gympa med sin fru :( *S*

Nee om man ska ta och bli av med lite energi genom att hoppa lite jämnfota, räkna kama sutra ställningar och damsuga samtidigt...eller nått !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: