tisdag 8 mars 2011

Makka-pakka & Upsy-daisy...

Någon av er därute som sett barnprogramet "i drömmarnas trädgård" ?
ANTAR att majoriteten nickar medlåtande, Och då måste jag säga att hur fan kan man göra ett sånt läbbigt program?
Med så ruskiga gubbar?

Helt ärligt när det går på tv:n så sitter ungarna helt paralyserade medans jag gnuggar ögonen frenetiskt och undrar om jag tuggat svamp eller nått, efter programmets slut känner jag mig helt bränd.

Det e sant, jag förvånas inte över att dagens ungdomar sätter sin första sil i allt yngre åldrar för vad fan är det för sjuka barnprogram?
Man tror ju man rökt en fet AK-47:a typ.

Nåja, slutgnällt. Kommer säkert bli skottpengar på mig av alla tussigull mammor och deras moralkakor =D




4 kommentarer:

  1. hahaha, fan va ja skratta när ja läste, tussigullmammor ;) dom kan slänga sej i väggen! jag håller med dej!! tacka vet jag räddningspatrullen, pingu och andra hederliga barnprogram!!!

    SvaraRadera
  2. och förreste, du glömde teletubbies... vilken pårökt idiot skapde det???

    SvaraRadera
  3. haha aa men de ska ju vara så Jäääävla fint utåt sett hela tiden.... :)

    SvaraRadera
  4. Så fort det programmet är på tv byter jag kanal mina ungar ha inte fått se det fördummade programmet *ryser*

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: