fredag 25 februari 2011

måste bara tillägga...

igår på förmiddagen/eftermiddag så ringde de på dörren stup i ett och när jag öppnar står de en mäktig full och påtänd gubbe där.
vet vem han är men nämner inga namn. Efter typ 5:r gången så sker ja på fb på min status "Hatar dig äckliga pundare" eller nått sånt.

Helt plöstsligt blir jag överröst med elka ord om att jag inte skulle kalla markus det.
Hmpf...varför skulle jag kalla min blivande make det?
Nåja, antar att ingen trodde det förutom vissa då. (man undrar ju vm som egentligen anser markus vara de om man tänker tanken ens)

Jag vet inte var inte varför helst inte veta heller.

Jag älskar min snutt, avgudar honom. vi är sjukt lyckliga.
Och fattar intea sig i hur vi lever och hur vida vi sköter saker oss emellan.
Kanske beror de på avundsjuka? Psyopati? jag vet inte.

Jag bestämer inte över min älskade, och inte han över mig.
Vi pratar om saker tillsammans och kommer fram till ett resultat.

Varje individ är en egen person och man ansvrar själv för vad man gör och när och med vem och vilka handlingar som utförs.

Vet inte vad som håller på att hända egentlige.
Vet bara att det sårar Markus och det sårar mig.

Mycket tragiskt. Man ska väl försöka strunta i det, leva på som ingenting.
Som min bästa vän sa "de viktigaste är ju sanningen och den vet ju du och markus, skit i resten"
Mycket kloka ord. Han har alltid kloka ord till mig när man behöver pratá.

Nåja, nu blir de Fredagsmyyyys.....
visst e han sjukt vacker? blir lika galet pirrig när jag ser honom som jag blev första gången!
Älskar dig mitt hjärta!


4 kommentarer:

  1. Folk är dumma i huvudet, tycker bara du/ni ska skita i alla, låt dem inte ta eran vind!!
    Jag lägger alla idioter åt sida och lägger inte änns en tanke åt dem för då har dem vunnit och dem ska inte vinna i mitt liv, mitt liv är mitt liv!
    Namnet på din blogg haha vilka puckon seriöst det är ju bara för att få dig arg, dem är dumma i huvudet dem som änns påstår att du är en hora.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Har ingen hemsida bara hitta på något så var det till någon hahahahahahahaha!!!

    SvaraRadera
  3. vad tråkigt nu när du är gravid o behöver lugn o ro :/

    SvaraRadera
  4. Äkta kärlek i dess renaste form kan även det få den mest lojale att svärtas av avund och därför kommer människor alltid att måla upp en bild på dom (er) som är sämre än den man själv har på sig själv. Är man då långt ner mot botten själv måste man ju sänka den andre tillockmed lägre än så. När ni två håller varandra i handen så lyser en kärlek så stark att inget utomstående kan rucka på det hur det än försöker.

    Att utomstående människor i klartext vet precis vad som händer bakom lykta dörrar är i sig helt absurt men vad dom än säger spelar ingen roll.

    När ni två fattar era händer kan tillockmed den blinde se kärleken mellan er och då kan inte ens den mest vältalige "allvetare" sänke er under sig själv.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: