fredag 25 februari 2011

Nygaddade !

Japp eftersom min baby fyller på tisdag så fick han tatuering i födelsedagspresent och jag fick en tatto i samma pris =) (en av alla jag vill göra) Är supernöjd =)

Tyvärr är markus mobilkamera rikig SKIT så man ser knappt, min deremot blir de bra bilder med fast den vill inte lägga in på datorn :(
Är fredag idag och vi kom hem hyfsat nyss så de blir strax att slänga sig på baby i soffan när han duschat klart =)

Solöade en kortis idag med, så känner mig riktigt schnögg=)
Inhandlade första babyplagg idag, av någon skum andledning är jag tvärsäker på att de e en liten grabb så köpte pljkkläder, så blir de en liten tös får hon helt enkelt ha dom ändå, spelar ju ingen roll alls vad det blir. Bara h*n e frisk och kry och busig (friskhetstecken)

Min knoddar är hos sin pappi, faktiskt skönt att vara lite lediga och bara få vara.

Skulle haft kalas för markus i morgon men det blev inställt pga vissa andledningar, väldigt tråkigt för Markus blev ledsen.
Av någon konstisg andledning så har vi någon som älskar att tracka oss...mig!
Som är helt besatt av tanken på att få bort mig...eller nått..
Vet inte.
Som mitt bloggnamn ger ett första intryck av mig- hora!
Hmm vet inte, men undrar om någon av mina läsare har tänk att de e syftet med namnet?

Nåja, tråkigt när de e högstadie nivå på vuxet folk.
Hoppas ni alla får en underbar helg! det ska jag ha.

Bless you!






1 kommentar:

  1. vart sitter dom? kan du inte lägga upp mer bilder! :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: