söndag 20 mars 2011

Söööndaaaa

Veckans sista dag har nått mer än halvvägs, skönt för då e det en ny härlig dag i morgon, med vardag och rutiner och förhoppningsvis bra väder (med mindre snö än nu)
Bakade massa smarriga bullar hela förmiddagen i går och sen tog vi en låååång skön promenad i det fina vårvädret.

Hade en dö trevlig kväll i går hemma hos Carro o dennis, vi käkade Tacos och dom drack några öl och barnen lekte.

Va hemma vid tio så barnen dunsade i säng direkt, så jag o baby passade på att mysa lite i soffan innan vi också kröp ner, Idag är Markus o Tess i stadsparken med Daniel o hans lilla Alice och grillar korv och har det sjukt mysigt.

Jag o lillplutt fick stanna hemma, men gjorde inget, vi har svullat i amerikanska pannkakor och nu e han hos farmor en sväng så jag passade på att diska och röja undan hemma.
Strax kommer mina lyxlirare hem så ska passa på att städa undan de sista =)

Grattis till Amanda som fyller år idag med =) Hoppas du haft en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: