söndag 31 juli 2011

Äntligen!

5 kommentarer:

  1. Hej! kan du inte lägga in lite bilder från bröllopet?
    Hade varit kul att se! :)

    SvaraRadera
  2. Du tänker väl på att du kommer snart inte ha några läsare kvar om du aldrig skriver!

    SvaraRadera
  3. Har ingen rätt att lägga mej i.
    Men din man kanske ska ta sig i kragen.
    Jag har också suttit riktigt illa i skiten,mått riktigt piss.
    Allt har gått som en berg och dalbarna.
    Sen fick jag mitt livs bästa överaskning...hon var gravid,alltså min sambo.Från den dagen kämpade jag varje dag.
    Jag hoppas innerligt att din man,BOKSTAVLIGEN GER FAN I SKITEN!!!speciellt för din skull men speciellt för hans sons skull.
    Det jag vill fram till är att hur mycket man än är nere i skiten,och får reda på att jag ska bli pappa/eller mamma så ger man fan i skiten.Man behöver inte äns skiljas åt och få hjälp av massa annat folk utan ta tag i skiten själv.
    Och som jag ser de nu så tänker din man bara på sig själv.om han vet att han suttit så pass nere i skiten och han är rädd för att falla till baka.
    då har jag speciellt 2råd att ge han....
    1: Tänk på din son/dina barn va stark,tänk inte på dig själv,du klara av att lämna skiten bakom dej annars skaffar man inte ett barn till världen.
    2:Om du är så rädd att falla till baka...sluta upp med det du gör nu.umgås fortfarande med folk som är riktigt nere i skiten,håller på med droger varenda jävla dag.om du är så rädd att falla till baka och din son kan bli lidande för att pappan är hellre och drogar än med sin son.
    SLUTAUMGÅS DAG UT OCH DAG IN MED DINA KNARKAR POLARE(SKÄRPNING MACKAN)Jag vet att du kan om du bara vill.inget är lätt i livet.men det du gör just nu är fel.

    SvaraRadera
  4. vem är denna anonyma som vet så otroligt mkt?
    Varför inte ta det öga för öga?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: