torsdag 15 september 2011

så va det berömda välomtalande bröllopet !

Oj oj vad längesen jag skrev här och tro mig har saknat det sjukligt.
har gnagt frenetiskt på väggarba, sist jag uppdaterade mig va i väntas tider på bröllop och bebis / bebis kommer i nästa inlägg.

bilderna säger ju sitt,det va sagolikt, aldrig förr har jag känt mig vCKRre, aldrig förr har jag knnt mig lyckligare.
shotell,
detta är dock bara en liten del utav ala bilder som finns men den visar hur fintvi dekorerat lokalen, hur fina mina underbara tärnor va hur vacker min make va, hur vackra mina barn va och för att inte glömma den snygga best-manen =)

allt va över förväntningarna och trots min denna graviditets enorma mage döljs den extremt bra.

efter vigsel och ett sjudundrans kalas så gick vi hand i hand till huskvarba stadshotell för att spendera en härlig romantisk natt på huskvana stadhotell i jacuzzisviten =) namnet på det säger ju allt.
tårtan vi hade va otroligt god och vacker, och till mat bjöd vi på mexicansk buffe =)¨
Lite bilder=)










1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: