söndag 9 oktober 2011

Inlägg 1103!!

Jaa , det är ett par inlägg, och det är föga intressant att scrolla igenom bloggen genom åren som gått och se vad som hänt, hur livet förändrats i allt från åldrande, kärleksliv, vänskap, intressen och utseende =)

Idag är iaf en speciell dag, en dag man alltid komer minnas.
Troende har jag varit i stort sett hela mitt liv, tappade den dock i tånåren någongång för att sedan återuppt den för dryga 2 år sedan.

Har från och till halkat efter i att prisa gud i bön ovh uppoffringar men idag när jag satt i kyrkan mitt under vittnesbönen tänkte jag att idag är idag och nu är jag redo, redo att bli frälst.
Att vara frälst innebär inte att ta emot jesus i sitt hjärta för det finns redan, utan det handlar om att lägga sitt liv i hans händer, visst var och en styr sitt egna liv, man styr sina val i allt.

Efter att vi gjort detta jag och Markus tillsammans bad alla för Liams hosta och han låg och va så lycklig och skrattade i vagnen.
Han har inte hostat sen dess.
Va som ett LP möte, skitintressant att lyssna till gamla missbrukare som funnit jesus och fått ett värdigt liv.

När vi kom hem åt vi sen kom mina älskade små barn hem =) skönt man har saknt dom, Neo började på scouterna i lördags, och han tyckte det hade vart jätteroligt.

I morgon har jag lite saker att göra, hela denna veckan ser hektisk ut, precis som förra fast snäppet värre tom.

Nu ska jag nana min förskräckelsesömn (måste försöka se ännu otäckare ut nu när jag vet att jag har ett sånt hemskt och farligt utseende, måste ju hålla på min imige)

Nee fyy nu e jag döö tröt, ska krama kudde! Nattiiiii

1 kommentar:

  1. Roligt att höra att du och Markus har en tro att vila i!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: