lördag 8 oktober 2011

???

Skulle vilja veta vem fan som sprider de m smörgåstårtan, vem fan käkar smörgåstårta direkt i butiken? någn som vågar sig på tt säga vart det kommer i från?
För jag skulle vilja fråga han el hon om han el hon verkligen sett detta m egna ögon?

sen kom jag på en sak till:

"dom använder pengarna till annat än mat"

hmm ingen annan än markus och jag vet vad vi köper och tkr vi spinger i affären jämt och handlar käk, ruinerad blir man också pga deras jävla priser.
men jo kidsen får mat haha nee dom lever på bröd o vatten :)

Peace o trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Klart man lägger pengar på annat än mat, tex kläder, utflykter, smink :D, leksaker, blöjor för er nu m.m.

    Vad ni gör ska andra skita, vem fan bryr sig, bara ni är lyckliga och friska är det ända som känns viktigt, inte vad ni gör ekonomiskt för det har ingen annan att göra med än ni själva.

    Suck för lägga näsan i blöt människor!

    Kramis!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: