fredag 7 oktober 2011

När ska vi slippa denna hemska människa?

Visste ni att jag och markus är farliga ?
Kan citera...

"när johanna går på bussen ser hon otäck och otrevlig ut, man vet inte vart man har henne....markus och Johanna tillrättarvisar barnen att sitta stilla och inte skrika på bussen"

för att själv förklara mig...haha e de första jag vill säga, om jag ser så otäck ut-titta inte, och JA mina barn ska sitta stilla bältade på bussen för dom kan DÖ om en olycka inträffar annars och skrika är väl onödigt om dom gör eller???

sen en annan citering från fanskapet

"Markus har varit i slagsmål för ca en månad sedan och suttit häktad aternativt på psyk i någon vecka.."

NEJ markus har inte varit i slagsmål haha och inte suttit häktad.

en till citering

"Markus har varit i mataffären i gränna och ätit smörgåstårta utan att betala och personalen vågade inte säga något då markus såg otäck ut i blicken"

Hmmm orka liksom...skulle han liksom ställa sig där och ba "hmm smaskigt m smörgåstårta jag tar en bit..." näääää...LÖGN!


Hmmmm vad va det mer jo just det:

"markus går på någon drog och är ofta drogpåverkad..."

tjaa det är ju "väldigt sant" han tar pisseprov tre dagar i veckan och han e ganska grön faktiskt :D

Sen va det

"Barnen är smutsiga och extremt undernärda"

Skola, dagis och BVC har intygat motsatsen, helt normal vikt på alla, och dom är alltid hela och rena.

och

"sonen Neo skriker mkt och markus och Johanna är väldigt hårda mot honom när dom tillrättavisar honom"

nu är det så att han kommit in i någon period när han inte får som han ill så smäller han igen dörren och skriker rakt ut bara i flera minuter. och då får han väl göra det, det är en jävla ljudnivå här hemma, vi bor trångt (har letat efter nytt boende 2 år nu och finns INGET bara typ 2:or och sånt)
det låter när barnen leker, det låter när dom bråkar m varann, när vi blir osams m dom osv jajjemen det står jag fast vid =)

JAG VET vem om ligger bakom detta, och är så trött på hennes anmälningar hitan och ditan, sjuka människa...
TOM polisen skrattade nästan när jag va där när hon anmält mig för mordhot i april förra året (ett sms hon skrivit till sig själv)

det va ju även m i denna anmälan att vi "mordhotar massa folk" haha hmm just det det gör vi ju, varje dag sju dagar i veckan.... dygnet runt.

vi har skummt folk hemma med, visst har vi det. bara det att vi aldrig har någon här typ, vet inte när jag hade besök sist?!
Sen också att jag ska göra en adhd utredning, OCH?????


Kort och gott för att sammanfatta allt, ur orkar du?? Tänk på att det finns så mkt barn som har det riktigt jävla illa och behäver hjälp, och då får do massa onödigt arbete ör att någon ringer anonymt och anmäler ( för att anmälaren är rädd för vad vi ska göra om vi visste vem hon va)

Men hallå, vi vet vem du är..... SUCK!

tänker inte försvara mig, men VET att jag är en bra mamma och markus en bra pappa och låtsaspappa. Helt underbar för att vara korrekt.
Mina barn får extremt mkt kärlek här och av andra familjemedlemar (typ mormor, farmor, johan o amanda, sin pappa o nathalie osv osv...)

Nu ska jag o min hemska farliga make ha en nästan barnledig helg (har liam, de andra är hos sin far) mysa och gosa med varann. sen såklart mordhota folk och lite sånt, kanske gå till konsum o käka smörgåstårta, äger dom nått tänker vi ta till våran "otäcka blick"

Ha en underbar familj allihopa!!!


6 kommentarer:

  1. Johanna!!!! vill först säga dej, ni är en helt vanlig familj,kan inte förstå hur nån kan hålla på att säga sånna här saker, hitta på o anmäla hit o dit..den mäniskan behöver verkligen vård..hon är riktigt sjuk..förmodligen är hon avundsjuk på att du faktiskt klarar allt, det hade nog inte hon gjort.stå på er båda, jag hoppas ni hittar ett annat boende snart, så ni kan få lugn o ro..både du o markus är fina föräldrar...va rädda om er, o njut av eran goa helg tillsammans..kram Lotta (daniels mamma i munkedal).

    SvaraRadera
  2. Haha! Har också hört om smörgåstårtan! Det ryktet går som en löpeld genom Gränna!

    SvaraRadera
  3. haha kunde inte sluta skratta när jag läste om smörgåstårta... Det klart att han käkar det direkt i butiken.. han tar väll med picknick filten oxå å sätter sig i gången vid mjölken? Haha vilket sjukt rykte ;)
    o vem säger inte i mot sin unge när dom är högljuda på bussen? låter väldigt vettigt att ni gör det ;)

    SvaraRadera
  4. vem är det som är taskig då? orka bry sig om andra hela tiden

    SvaraRadera
  5. Jag förstår inte hur man orkar? Fan jag har nog med bekymmer med att komma på vad man ska käka till middag, vet i sjutton hur man kan orka med att hitta på något sådant om er?

    Men det betyder ju bara att den här människan tycker ni har ett spännande och fint liv :D

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Men orka alla lögner. Har den människan ingenting att leva för eller? Tycker dock det med tårtan var lite kul. Ser man bilden längre upp på Markus, så ser han väldigt snäll ut. Haha.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: