måndag 3 oktober 2011

lila vackra människa...

någon som lagt märke till den frasen sagd av en "vildvittra" i en av ronja filmerna,

Just den meningen sitter fastetsad in my brain och jag nyper min tjocka lilla bebis i kinderna och säger "lilla vackra määnniskaaaa"
Han e så söt och fånig, tittar på mig med blandad förtjusning och förvåning :O
Han e jättesjuk min lilla plutt, hostar så mkt, varje gång han tar ett nytt tag i ett tappert försök atthosta upp äckliga baciller gråter mitt stackars modershjärta.

hade jag kunnat hade jag hostat åt honom =(
låter so det gör jätteont och som att lungorna följer med ...typ.

Allt känns så nedrans mörkt och deppigt :( höst deprission el nått på ingång kanske? Hoppas inte.
Imorgon är det bvc och onsdag ska Johanna till farbror dokton,få se va han säger om mig, kanske inte är så mkt med johanna.

Tess har sovit hos mamma i natt, dom verkar haft det dömysigt.
Jag togmig an min "lillatonåring" till son, och försökte få lite egentid,fjäskade lite extra.
Idag ville vi inte alls gå upp ur sängen, fast det va vi ju så illa tvugna, skolan kallade.
Nåja, har inget att skriva, ska fortsätta faca en liten stund när lillemannen sover och kukilurar.
Rock ´n roll på er!

1 kommentar:

  1. Inte kul när de är sjuka när de är sådär små. Stackarn!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: