lördag 3 december 2011

ni därute som vet så otroligt mkt....

Hur VET ni att jag missbrukar och sen undrar jag VAD jag missbrukar??? (tkr de är grova anklagelser att komma med) och vad grundar ni det på?? har ni själva sett det el? Sluta va så trångsynta och skaffa er ett liv och tänk på att ni skadar oss. Och att det är intre vi som påverkar barnen negativt utan NI som snackar er skit. Har ni så jävla tråkigt om dagarana. spyr fan på er. Sorgliga patetiska personer. Här e lite bilder från de senaste, på min älskade familj <3 från deras besök här, bilder från när jag pkte cross, och när Liam äter smakportioner =) och så dom vackra blommorna min vackra romantiska make köpte till mig <3

1 kommentar:

  1. Hej! Roligt att du gör inlägg igen! Hoppas att allt är bra med er! Bry er inte om allt skitsnack. Vi ser framemot fler inlägg om hur ni har det nu.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: