lördag 3 december 2011

I nöden prövas vännen...

Idag har lillpluttan åkt hem :( tråkigt... mitt hjärta slits i stycken vaarje gång dom åker barnen.¨ Men efter det har jag och Melinda haft ansiktsmasker, ansiktspeeling, fotvård och skämt bort oss själva. Fick träffa mange också idag, skönt, behövde träffa en RIKTIG vön. har återigen upptäckt att många av dom man tror är sina bästa vänner nog inte är det, för vart finns dom nu? så smutskastad jag blivit så inte ens ett litet försvarande, allt bara för att skydda sig själv, livrädd att folk ska veta vi känner varann. rädd för va folk ska tycka om henne/honom. sårande, det mest sårande i detta.Som sagt "i nöden prövas vännen" och inte första gpngen jag str i nöd och får kalla handen ist för en utsträckt när jag behöver den som mest.

6 kommentarer:

  1. folk e så sjukt rädda nu för tiden. jävla idioter.. kämpa på, känner inte dig men man märker ändå att ni är starka ihop o kommer klara detta :) massa kramar i dessa dåliga tider:)

    SvaraRadera
  2. Det är du själv som har valt bort dina vänner! Vi är många som har försökt att hjälpa dej. Men du valde det liv du lever idag istället för vänskapen. Hoppas att du har insett varför vi dina gamla vänner har tagit avstånd ifrån dej.

    SvaraRadera
  3. nej det vet jag inte, men DU kanske kan berätta det?

    SvaraRadera
  4. Riktiga vänner finns alltid kvar och ställer upp det är det som är äkta vänskap :)
    Hoppas allt löser sig för dig och din familj!

    Mvh Sandra

    SvaraRadera
  5. jo jag tkr det också. jag har inte "valt det livet" för vet inte ens vad det innefattass med "det livet"

    SvaraRadera
  6. Man ska inte behöva välja mellan kärlek och vänskap om det är det dom menar. Man ska kunna ha kvar både sin kärlek och sina vänner och inte behöva välja! Är det äkta vänner så borde dom förstå och stötta i med & motgångar tycker jag :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: