måndag 21 maj 2012

SOOOOL

Underbara sol, shit man blir helt till sig, tog en morgon promenad m tjejerna:) och innan de gjorde jag två tårtor till en som fyllde i lördags :) En lakrits tårta o en m maräng och banan. Har hunnit med o sola lite också. Ska träfa lite kompisar senare och promenera runt munksjön i det härliga vädret, underbart. känns ganksa lätt allting nu ett par dagar, tackar jesus för det, äntligen hörs mina böner. Va i kyrkan i går och lika härligt som vanligt, deras glada energi smittar. ha en härlig dag alla!

2 kommentarer:

  1. Har du det så lätt som det verkar? Tycker att det borde va hemskt det du går igen ..men på dig låter det som att det är hur lätt som helst? jag skulle må skitdåligt och skämts ihjäl om jag va i din sist.. är det inte på tiden och vakna och börja kämpa?

    SvaraRadera
  2. Precis de hon skriver om att hon gör ju, kämpar! Bara bra om hon mår bra o de går lätt än att de går skit för då kommer de la aldrig bli bra? Tycker det är bra att hon mår så bra o försöker så gott hon kan ändå det är ju då man kämpar, inte om man lägger sig under täcket o deppar dag ut o dag in.. Eller?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: