tisdag 22 maj 2012

så lätt som det verkar??

Va e de för dum jävla komentar?? har jag sagt det är lätt? jag skrev "IDAG KÄNNS ALLTING SÅ BRA OCH LÄTT" det går upp o ner, och oftast är det ett rent helvete. Skuld och skam, dåligt samvete och ett krig med mina egna tankar. ibland vill jag lägga mig o ge upp- Men vissa dagar känns allting bra och man njuter av stunden som är och solen som skiner. Är det något fel i det? Ibland undrar ja va det är för folk som skriver komentarer. Ena stunden ska ja kämpa, nästa hittar jag på, och sen kommer aldrig mina barn förlåta mig. tro mig varje dag har jag en klump i bröstet över vad jag gjort, och alla jag sårat och hur mkt jag förstört, men det ända jag kan göra är att leva HÄR & NU och blicka framåt och försöka göra framtiden bra. Hata mig , tyck jag är jordens största svin...men vad hjälper det? hur orkar ni vara så otroligt hatiska ? ni måste vara fruktansvärt olyckliga. Man mår inte spec bra av att gå runt o reta sig på folk, att vara fyllda av hat och hela tiden intressera sig för hur andra lever sina liv. Jag personligen önskar att människor ska gå bra, försöker känna medkänsla och önskar alla människor gott. Nee ska kolla film nu, vart en fullspäckad men rolig dag!! God natt!

2 kommentarer:

  1. kämpa på!!!!!! Du kommer klara det här!!! om dina ban i framtiden när dom är stora nog, veta att du haft drog problem kommer dom vara stolta över sin mamma som kämpat!!! Dom kommer vara glada och stolta att du kämpat för deras skull!!!!!

    SvaraRadera
  2. Good girl! kämpa på! / Ne

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: