torsdag 24 maj 2012

sorg

För ett dygn sen satt jag glad o pirrig och förväntansfull inför mötet med mitt lilla älskade barn. Nu sitter jag med hål i hjärtat. Tror ingen kan förstå den hemska och hjärtslitande känslan att komma ett par timmar och träffa sin 10 månader gamla son och sen behöva åka därifrån och lämna honom kvar hos några för mig helt okända och se hur han försvinner allt längre och längre bort när vi åker, jag har slutat vända mig om och titta, jag har slutat gråta...jag har slutat le. Det är säkert, när Liam togs ifrån mig dog en del av mig.HAr ingen själv kvar - är helt tom-ihålig! Och jag vet det är MITT eget fel- tro mig, det är ett stort misslyckande och det som gör mest ont i hela världen.Slår på mig själv hela tiden, Går inte en minut utan att jag tänker på honom, hur han mår- vad han tänker, om han lärt sig något nytt. Vill veta allt samtidigt som jag inte vill veta nått för det gör så ont, olidlig smärta. HATAR mig själv för att det blivit såhär, saknar honom mer än något annat, Jag är fast besluten att vinna tillbaka mitt lilla hjärta om det så är det sista jag gör eller om jag får vandra ensam på vägen (vilken jag inte hoppas eller tror) Ingen är som Lilla Liam, världens finaste barn (delad första plats m Neo och Tess såklart) han e så go och snäll, så glad och fantastisk liten pojke.Så stor han blivit och så mkt han lärt sig, och ack så lik sin pappa han är ! Skulle göra vadsomhelst för att få ha honom sussandes breve mig i sängen som när han va mindre, han doftar så otroligt gott. Usch kommer inte sova en blund i natt. Hela jag sörjer efter mitt undersums lilla Liam !!!

11 kommentarer:

  1. Men varför skaffar du tre barn INNAN du blivit drogfri?

    SvaraRadera
  2. men din lilla elaka fitta, sluta sitt o döm för helvete, jag ångrar inte mina barn en sekund, visst kanske dumt att sätta barn till världen men nu finns dom och då får man göra det bästa av det helt enkelt. Du måste må riktigt dåligt av din egna negativa och hatiska attityd, tycker riktigt synd om dig faktiskt. Försök behandla andra som du sj vill bli behandlad (bästa uttrycket någonsin) för då kommer du må mkt bättre. Om alla människor skulle leva efter det så skulle världen vara betydligt trevligare! *suck* anonym är du också fan vad skrattretande fegt, kunde du inte hävt ur dig din åsikt på facebook ist och stått upp för din åsikt??sorligt fegt!

    SvaraRadera
  3. håller m J vilken sjuk jävla fitta asso som siter åck trsakkar ner dig. du kämpar verkligen på som fan för du har ju ahft ett redigt tungt missbruk som e skitsvåt att bryta sig låss från och vänner och inbygda rutiner å mönster som okså e fan så svåt att bli av med.önskar jag hade din vilja åck styrka. åck jag vet hur myke dina kidds betyder fö dig. å jag tycker du är en skitbra mamma du har så möe kärlek och tror inte jag käner en mer omtänksam mänska du vill alla väl och bryr dig om alla och försöker se till att alla du käner mår bra. ett gått järta ha du.vi e många somm håller på dig.

    SvaraRadera
  4. Tycker du ska se över dina vänner på facebook! Du är ju vän med Neos gympalärares vänner. Och hon snackar som fan om dej och Markus och dina barn. Så kolla in din vänlista:-) Vet att du fixar detta Johanna. KRAM och all styrka till dej och dina<3

    SvaraRadera
  5. jasså ?? aa de ska jag verkligen göra... fult att gå och prata så, drabbar ju Neo i slutändan om hon gör det :(

    SvaraRadera
  6. Ja verkligen! Så ta bort hennes vänner från din vänlista.

    SvaraRadera
  7. vilka är det för vet inte vilka som e hennes vänner?

    SvaraRadera
  8. oj ok, då vet jag tack för de, sårar att vissa utav dom pratar så om oss, spec m tanke på att somliga av dom själva vart missbrukare. Kan du inte inboxa mig på facebook? så jag vet vem du är? kommer inte säga något till nån!

    SvaraRadera
  9. pratar ALLA dom om mig eller va det bara tänkbara för att dom är hennes vänner?

    SvaraRadera
  10. Tycker det är dåligt av "anonym" att hänga ut dessa personer..

    SvaraRadera
  11. ja om det inte är sant så är det ju det, men är det sant så är det ju lika bra man vet om det .

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: