fredag 25 maj 2012

Jönköpings marknad !

Idag gick jag upp kvart över sex och gick ner till gymmet och tränade (som jag gjort nästan hela veckan), vart dubbla pass på gå bandet. Känndes härligt, har träningsvärk in my ass haha så det tar sig sa mordbrännare ;-) Sen åkte vi hela bunten till jönköpingmarknad (efter morgonmöte och städning av huset) och vi blev bjudna på mat på twin city, sen hem på eftermiddagen och hade spegling och sen drog jag mig tillbaka till stan och umgicks med underbara saga :-) vi strosade runt, åt glass, fixade naglar (gick upp till henne en sväng) och sen åkte vi faktiskt karusell på tivolit och det va dööökul!!! Sen hängde hon med hit och kollade hur det såg ut här och tog en kopp kaffe och sen gick hon hem! har vart en bra dag idag- om man nu får tycka det ?! ALLT MAN GÖR verkar va fel i allmänhetens ögon, antinge e jag "för glad" eller så tkr ja synn om mig sj, jag är en hemsk mamma som borde låtit bli att skaffat barn, jag e en simpel knarkare utan mänskligt värde, sen är allt jag skriver dessutom påhitt jag har aldrig sett en drog...... en del är verkligen sjuk människor. Tur att jag är en vänlig själ som behandlar folk som jag själv vill bli behandlad och som vill alla väl och försöker se positivt på tillvaron (även om det är fruktansvärt tung allting). I morgon ska jag iaf äntligen träffa Mange, blir nog en promenad och en fika. Söndag blir det att vara med mina "stora" barn, och kl fyra ska jag och Neo-plutt till kyrkan. Nu e jag supertrött och ska krypoa ner under täcket! God natt gott folk och gud välsinge er alla !!

4 kommentarer:

  1. Vi är många som önskar dig allt gott! Vill att du ska lyckas ta dig ur det här och kunna ta hand om din familj, jobba och få leva med din man. En skönt vardagligt liv.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag har sätt att du lägger din eyeliner väldigt snyggt ..jag har nämligen köpt en nyligen men den bara kladdar ..så undrar om du har nått tips eller vet någon bra eyeliner? Tacksam för svar :) Har följt din blogg ett tag förresten och tycker du verkar vara en stark person som verkligen kämpar. Lycka till med det du går igenom :) Mvh Sara

    SvaraRadera
  3. hej tack för det, jag brukar vanligvis köpa en platta m pensel till eyeliner men de är mest för den sitter hela dgen har även kört m H&Ms dipliner och har nog inget tips mer än ast öva =) har haft så i flera år och man blir bättre m tiden! lytcka till! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket då ska jag prova något av det :) Fina bilder på dig med Tess och Neo ..fortsätt kämpa som du gör tror du kommer fixa detta :) Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: