lördag 26 maj 2012

Kom iugen nu Loreen!!

Sitter bänkad framför eurovision och håller både tummar och tår för Loreen ! både tycker och tror hon kommer vinna ! Hon e kanon bra alltså! Riktig super låt! Har vart en bra dag idag också, tog sovmorgon till strax efter nio idag och sen åkte ja o Mange o fikade och gick runt munksjön o sen åkte vi till stadsparken. Efter de släppte han av mig och vi grillade lite gott här och jag bakade en kladdkaka *yammi* och efter maten satt vi kvar ute i solen och bara njöööööt....Sen kom jag ju på att det faktiskt är Mors dag i morgon och satte mig och knåpade ihåp ett jättefint halsband till mamma (och gjorde fina smycken till mina fina barn också) blev riktigt nöjd faktiskt (se bilden - inte den bästa kvalitet dock) och sen tog jag en joggingrunda, in i duschen och så fixade jag lite fruktsallad till Eurovison! Börjar bli oförskämt trtött och får nästan ha tandpetare för att hålla ögonen öppna!! Längtar tills i morgon då ja ska träffa mina juveler! Och nu har ja inget mer att skriva för ska se hur de gr för våran Loreen! God natt kära vänner sov så gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: