söndag 27 maj 2012

vad ska man säga?

Haft en toppen dag idag med mina barn, vi har vart ute i solen och lekt och skrattat massor, har kramat o pussat på dom också...man måste ju fylla på med sånt också!! underbart. Jag och Neo va i kyrkan och det va trevlig, han lekte med de andra barnen på nedervåningen medans ja satt o lyssnade! Härligt! sen hängde dom med mig tillbaka så mamma fick se hur jag bodde och jag fick visa upp mina guldklimpar! *stolt* Blerv lite konfunderad, sårad och lite småförbannad över den vänliga komentaren som varnade mig över att Neos bandytränare (inga namn nämda) med vänner tydligen går runt och pratar om mig, att folk pratar det VET jag och egentligen bryr jag mig inte jättemycket, men att en person inom idrotten gör det gör mig förbannad, hon ska vara deras tränare och ska uppföra sig proffessionellt. det är väldigt oproffsigt att springa med skvaller, vad man hört via rykten är hon visserligen en som smaskar sig i sånt men ändå, det drabbar ju min son om hon pratar om hans mamma. Plus att dom som va hennes "väner" som tydsligen också pratar mkt är sådana jag haft delvis förtroende för, inte alla dock eftersom jag inte känner alla (varför dom nu pratar om mig när vi bara vet om varann till namnet) men en del av dom som sagt trodde jag inte det om, om det finns ju någon/några av dom nämnda som själva har haft missbruks problem då förstår jag inte varför man sitter och pratar skit om någon som är i den sits man själv befann sig i för några år sen. Aja, man ska inte slösa energi på negativa saker, det är bara man själv som mår dåligt av det i slutändan ändå. Ska kolla film nu! ha en undserbar söndag nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: