måndag 28 maj 2012

GÄÄÄÄSP

E sviiin trööööttt....Började dagen med ett hyfsat hårt gym-pass, sen hem o storstäda huset och sen 1,5 timmas Boxpass...så nu har jag ont i hela kropppen. Träffade mina fina barn enb sväng i stadsparken idag också...underbart. Ska med dom till Gränna i morgon, de va något på dagis på kvällen, Mysigt. Lovade dom det. Dom tjatade såååå ... Älskade ungar, saknar dom redan. Hela tiden för att va korrekt. Men först blir de ett HÅRT Gym-pass i morgon, halvsju på morgonen går bussen! Så tror ja behöver sussa kudde nu! Nattiiii

8 kommentarer:

  1. Får jag bara fråga en sak? Du skrev att du skulle med dina barn till dagis på kvällen ..är det inte svårt att träffa andra föräldrar på dagis? När vissa kanske har hört vad du går igenom och vissa kanske pratar en del om det? Starkt gjort av dig!

    SvaraRadera
  2. Nja, förrut brydde jag mig hela tiden av vad andra tyckte, tänkte och pratade om. MEN nu bryr jag mig inte, det är deras brist på kunskap som skapar så mkt hat. Och brist på fritid att inte ha något annat att prata om, jag vet vad jag gjort, jag köpmar med den ångesten varje dag MEN kravlar mig uppåt igen och försöker ställa allt till rätta igen och mina barn bad mig flera gr att följa med och tänker inte låta dom lida genom att säga nej för att jag "skäms" för vad folk ska säga, då är vi återigen där igen där människors skitprat främst drabbar mina barn. Man ska inte prata om andra för man vet ingenting egentligen, bakom allt skvaller och skitsnack döljer det sig alltid en person med känslor och vem vet vad som är sant? mitt måtto i livet är att behandla andra som jag själv vill bli behandlad och "älska din näste, om han slår dig på vänstra kinden vända då din högra kind till, om han själv din kappa ge honom också din mantel..." för hade alla levt efter det hade jorden vart betydligt godare och det är vad jag tänker lära mina barn. Den ända egentligen som mår skit av att hata och prata skit är personen i fråga själv som pratar. Det bästa du kan göra är att komma rakryggad och visa en trevlig attityd :D men tack för du frågade:D blev värsta predik svaret som kanske kom i från ämnet en aning men men =) Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Ska väl inte vara svårt för Johanna att träffa andra föräldrar på dagisfesten! Finns inte en människa i världen som är felfri. Och Johanna vet ju om att hon har gjort fel som har missbrukat och att det är många som gjorde anmälningar till soc. Men tack vare det så är ju Johanna på väg tillbaka till livet. Och jag med flera tror på dej Johanna. Så kämpa på nu!

    SvaraRadera
  4. Det va ju exakt det jag menade att det är starkt gjort :) Det va absolut inget elakt menat utan tvärtom. Tycker det är starkt av dig Johanna att du kämpar på. Hoppas ni får en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  5. Otroligt vad stark du e gummsan! Jag vet ju inte vad du går igenom eftersom jag aldrig testat droger, men jag har ju sett hur du kämpat o läst mig till en del! Du kommer klara detta! Ser en helt annan inställning och kämparglöd i dig nu än tidigare. Man är ingen dålig människa för att man gjort dåliga val.

    SvaraRadera
  6. Önskar dig all lycka

    SvaraRadera
  7. Men vad jag vet så åkte du aldrig till dagis festen? Vad tyckte dina barn om det? För dom visste väl att du skulle komma? Och när ska du lämna Markus och ge din barn en bra och stabil framtid?

    Och Det är bra att du kämpar, men välj dina vänner? och välj dina barn framför allt annat.

    SvaraRadera
  8. jag hade ju skadat knät och kunde inte gå så kunde inte åka på det. men det är ju något som jag löste själv. jag lämnar aldrig Markus (såvida han inte väljer drog vägen men det tror jag inte han kommer göra.) hurså?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: