måndag 28 maj 2012

Love of my life....

Din famn är mitt slott, Du fångar mig när jag faller. Varje gång jag kysser dig svär jag på att jag svävar. Önskar du kunde känna mitt hjärta slå, det dunkar frenetiskt och varje slag är för dig, det slår så fort så fort. Din beröring är som elektricitet. Hårstårna på min kropp reser sig rakt upp och när jag tittar på ditt vackra ansikte får jag overklighetskänslor-SÅ fantastiskt tycker jag det är. Dina ögon är så otroligt djupa och jag kan se rakt in i dom i evigheternas evighet. Vill luta min panna mot ditt trygga bröst och känna din lätta smekning av dina stora varma händer i mitt hår, höra dig säga något betryggande och höra lugnet i din röst, känna dina läppa snudda min nakna hud, bara blunda och känna dom centimeter för centimeter och När jag blundar så finns du kvar på min näthinna, din röst ekar fortfarande i mina öron. När jag är nära dig händer saker som inte är av denna värld, det existerar inte i vårt universum-tror vi är från en annan planet,Tror vi har ett alldeldes eget universum.Och när du tar min hand så känns det som min själ ramlar och bara faller och faller och jag kommer aldrig mer att landa -gravitationen har helt glömt mig.Och Solen bränner rakt in i mitt rum, och vart jag än vänder mig så är jag alltid i din famn, i mina tankar släpper jag aldrig din hand, aldrig, aldrig. Tycker om att känna din stora fina hand ta min och låta min hand försvinna i din björnhand. så otroligt Mjuk, som silke . Dina ögon speglar ett hårt liv,mycket sorg, besvikelser, svek och en otrolig erfarenhet men det är kärlek rakt igenom, finns inget ont i dom. Det finns en glöd, en brinnande vilja. Kämparglöd. Tillsammans är vi ännu starkare. Låter dig aldrig gå, våra händer är för evigt förenade. En kraft och styrka som vanliga dödliga aldrig kan förstå sig på. Våra hjärtan klappar för det vi älskar och det klappar omänskligt hårt och mycket. Den dagen vi sa Ja tillvarann i kyrkan förenades vi till ETT och det ska vi förbli, vandrande genom hela live...och även efter det. Tillsammans har vi skapat det vackraste lilla barn mänsligheten har sett (& Neo & Tess)med guds hjälp. Tårar rinner när jag skådar dom små barn som lekfullt ser in i mig och det är vårt kött och blod. VI är numera kött och blod, du & Jag...Markus & Johanna. Våra tårar rinner tillsammans och bildar en flod, våra skratt ekar i takt till varann och vi tar inte varann för givet. Allt är så rätt,finns inte ett fel. Gud har fört oss samman och det går inte att skilja på. Jag står kvar vid din sida trots att jag genom livet fortsätter att vandrar. Vi kan tala till varann i timmar utan att öppna mun. Spelar ingen roll hur många mil det är emellan oss, kärleken talar ett alldeldes eget språk. Allt för dig Markus Valentin Valfridsson, Jag menar verkligen Allt. Just nu gör det väldigt ont att älska dig för jag saknar dig så mycket, och kan knappt bärga mig tills vi återförenas igen och jag får falla in i dina armar och viska hur mycket jag älskar dig, ge dig en blick som talar om allt jag vill säga det behövs inga ord.Bara njuta av tystheten som uppstår och bara lyssna till andetag, hjärtslag och känna din ljuvliga doft som jag skulle kunna urskilja bland alla världens män blandas med min och bli våran alldeldes egna doft, Och när den dagen kommer då ska vi ALDRIG mer va åtskilda, Aldrig. Då har vi förts samman för att förbli ETT med varann. Inget kan förminska vår kärlek, den blir bara större och större...

5 kommentarer:

  1. Så vackert du skriver! Det är långt ifrån alla som får uppleva en kärlek av detta slag!

    SvaraRadera
  2. Älska dina barn istället för en skit till kille.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Asså allvarligt talat ..blir så besviken när jag läser sånna kommentarer som du nu skrev. varför? varför inte vara glad att Johanna upplever ÄKTA kärlek? Varför skriva massa skit ? Så som Johanna kämpar ..hon är inte värd massa elaka kommentarer! varför inte vara glad för hennes skull istället när hon verkligen har hittat kärleken? Om du är en så elak som det lät i din kommentar så tycker inte jag man behöver kommentera!

      Radera
  3. jag älskar mina barn OCKSÅ. Som dú kanske läst i andra inlägg, men är KÄR i Markus. Och kommer vara precis lika kär vad du nän skriver. du vet ju inte om ifall han är en skit? och vad grundar du det på i så fall?

    SvaraRadera
  4. åååh denna text, denna kärlek. man blir nästan alldeles kär själv hehe ne men du skriver så starkt och fint, man blir helt berörd! kämpa på, denna kärlek kommer leda er vart ni vill, både till varandra och barnen <3

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: