onsdag 30 maj 2012

Aj mitt knäää

Något hände (vad vet jag inte) i förr går när ja tränade för i går på morgonen när ja skulle gå upp så kunde jag inte gå, och de är såå surt för vart ingen träning verken igår eller idag plus att de inte heller vart att följa med till dagis =( barnen blev jättebesvikna men va tvungen att ligga ´still med benet högt utifall knät va vätskefyllt. Ont gör det iaf och hatar att känna mig handikappad, ska till Ullared i morrn, blir ju roligt utan pengar. Mion soc e segast ii hela världen på sånt. Hatar att vara pank och spec om man ska till ullared :( :( Nu ska ja ut o ta en cigg och sura.... Jag som har middan idag också, ingen lust alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: