fredag 1 juni 2012

Freeedag

Härligt med fredag, vart ibngen träning idag, vilade tisdag o onsdag pga knät(men sprang onsdag kväll) men körde ett hårt pass igår redan klock 07 på morgonen...får ta en spring runda ikväll gissar jag. man blir helt slut på dagarna OM man INTE tränar så helt klart värt ett pass på morgonen. Bakade bullar och tryffel i onsdags och igår va de Ullared, va sådär för inge kul utan pengar hade jag haft ett par tusen o bränna loss hade de vart desto roligare, men vi fnissade en hel del på hemvägen så va rätt skojj ändå. Idag blir det lugna gatan, blir att träffa Saga i eftermiddag gissar jag *whiii* alltid lika kul! Vad vi ska hitta på återstår att se är ju inte direkt lika underbart väder som förra fredan :( Saknar ungarna massor!!! tänker på dom hela tiden. Markus kanske ska få va med på nästa umgänge med Liam *hoppas* han behöver en morot. Han har visat så bra och mycke motivation att han fick flytta över till den öppna delen av elvgården. Det är helt öppet (fast dom får inte gå själva nånstans med det är på eget ansvar) så känner mig ganska lättad att vi kommer fixa detta tillsammans, tror dert är första dagen i friheten sen som avgör-för klarar du den utan droger tror ja du kan klara flera, men börjar du med att ta något är det nog rätt kört, känns ju tämligen nervöst för man vil verkligen inte men ibbland litar jag inte ens på mig själv :/Opiater i sig förstör ju några reseptorer i hjärnan som på andra droger byggs upp igen i takt med drogfrihet och sugen blir mindre, men m opiater byggs det aldrig upp igen och suget kvarstår fick en tjej förklarat för sig på beroendemottagning som ska söka subutex/metadonm programmet. så inte konstigt det är svårt att bli ren och bra att subutex o metadon finns!!! Neee dags o göra lite nytta känner jag... Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: