fredag 8 juni 2012

Fredag!

Idag äreee freeedag=) gillar inte helger alls, riktigt trista och låånga dagar. Men, men det betyder ju iaf att ännu en vecka lider mot sitt slut. Skönt det iaf. HAr fått lite info om hur det kommer se ut för mig o Markus när ja e klar här, men de är fortfarande lite luddigt så jag avvaktar med att skriva något men det känns iaf bra! Och Såg någon komenterat och frågat hur jag ska göra med alkoholen sen, det vet jag inte jag kan dricka utan att det eskalerar så känner inget behov av att sluta men helller inget behov av att dricka så det är nmågot jag tar när det kommer på tal! Nu ska vi strax ha fredagsfika och sen helgplaneriiiing!! Trevlig helg alla!

3 kommentarer:

  1. Måste va svårt att ta sig ur ett missbruk ..tror du att både du och markus kommer klara det? och att ni får tillbaka Liam? Jag håller på er och eran kämparglöd!!

    SvaraRadera
  2. de tror jag absolut, det är ju vårt mål. Annars hade ju hela den här grejen vart lölöst:) är full av hopp! jaa det är fruktansvärt jobbigt stundvis. Men det SKA gå! Tack.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: