lördag 9 juni 2012

SHIT!!

Nu ser jag hur mkt jag gått upp sen jag kom till behandlinghemmet (typ 15-17 kg) sanslöst, önskar ja va lika smal som förr (kolla bilderna den översta är nutid) kanske va jag liiite FÖR smal men hellre det. Tur jag börjat träna. Men man byter ofta en ovana mot en annan... Sån otroligt seg dag idag, vill typ dra täcket över skallen och sooova bort hela dagen :( blev liiite gladare nu för Kim skicka precis ett mess att han och ungarna kikar förbi en snabb sväng snart så jag får pussa o krama om mina små skatter...Whiii.. Have a happy day!

7 kommentarer:

  1. Är det pga att du slutat med drogerna som du gått upp? Blir väl att man äter normalt när man slutar med drogerna och går upp :P Tycker du är lagom smal nu :)

    SvaraRadera
  2. måste allt va drog relaterat?

    SvaraRadera
  3. Ursäkta? Neej det måste det inte men blir ofta så när man slutar att man kanske börjar äta lite mer normalt och då naturligtvis går upp lite. Varför ta allt man skriver så negativt? Eller har du någon bättre förklaring?

    SvaraRadera
  4. ja har inte analyserat VARFÖR bara ATT DET SKETT: känns som denna bloggen helt plötsligt förvantlats till en knarkblogg där allt ska handla om droger och allt jag skriver måste på nått sätt relatera til det och folk ställer otroligt dumma frågor som "tog du froger när du va gravid..." och "hur mkt har du tagit, " "hur länge?" asså de e oväsentliga frågor.

    SvaraRadera
  5. Sorry då ..men klaga inte på att ingen kommenterar till slut när du är så negativ ..inte så kul och kommentera när du håller på så! Tack och hej! Och hoppas du tar hand om dina barn i fortsättningen istället för att börja med drogerna!!

    SvaraRadera
  6. Du tycker inte att du va FÖR smal innan? Lagom är ju bäst ..inte snyggt när man kan se nyckelbenen mm för att man är så smal. Det ser inte så bra ut enligt mig. Man vill ju se frisk ut och ha en normalvikt ..så lagom är ju bäst men bara min åsikt :)

    SvaraRadera
  7. jo lite kanske, klart lagom är bäst, men inte roligt när inga kläder passar längre :S

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: