fredag 15 juni 2012

Grattis min lilla son !!!!

I morgon fyller min underbara förstfödde son hela 7 år, tiden springer iväg alldeldes för fort, känns som den rinner iväg mellan fingrarna, blir tårögd när jag tänker på att han för 7 år sen i morgon kl 16.13 såg dagen ljus och han bägde 3970 gr och 54 cm lång, aldrig vart stoltare någonsin än den dagen. han va det vackraste jag sett och jag la inte ifrån mig honom på ett helt dygn. Bara tittade och tittade på han lilla skrynkliga ansikte. Hade aldrig kunnat föreställa mig att man k,unde älska någon så otoligt mkt och vilka krafter man får för att försvara sitt lilla knyte, som ett rovdjur. finns inget i denna värld jag inte skulle göra för honom (och de andra barnen) skulle inte tveka att dö på kuppen om det krävdes för hans skull!!! Ska ringa han i morgon och sjunga och sen ska jag åka till gränna och fira honom och krama på honom och ge honom lite presenter. Han ska vara med i JP också så kolla det! Trevlig fredagkväll och Gud välsigne er!!

3 kommentarer:

  1. Först Grattis stora killen!

    Sen undrar jag hur man kan sitta och skriva att man är villig att göra allt för sina barn, om man sitter och knarkar när barnen är under samma tak?

    Eller Hur man kan vilja sitt bästa om man gifter sig med en sådan man som Markus? Då vill man inte sina barns bästa.

    Tycker du verkar vara en jäkligt smart tjej, så varför förstår du inte att Markus aldrig kommer bli ren eller sluta dricka osv? Han kommer fortsätta skapa problem i ditt och dina barns liv. Snälla gör det bästa för dina barn! Som är otroligt söta alla 3=)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: