torsdag 21 juni 2012

midsommar i morrn !

Inte skrivit på ett par dagar, inte haft nått att skriva om och det har jag väl egentligen inte nu heller. Det är självaste midsommarafton i morgon, kul att sitta på Kärrarp :/ förra året va vi samlade hela familjen och gick på tivolit i gränna och lite sånt, hade det jättemysigt! Idag ska jag och Kim till musslan (det är samtal för barn m missbrukar föräldrar och åldersanpassat), vi ska bara på studiebesök och se om det är något för Neo & Tess - jag tror de kan va jättebra men kim e tveksam. Sen har vi samtal me mina kontaktpersoner om hur vi ska lägga upp umgänge med barnen. På måndag ska jag träffa Liam ...längtar järrnet, och nästa lördag kommer alla barnen hit!!! Idag är det exakt en månad kvar här som boende, sen kommer jag vara dagpatient i öppenvården!! soå om en månad får ja krama min älskade man, då har de gått 3 månader o 1 vecka utan varann, aldrig vart åtskiljda så länge =(

4 kommentarer:

  1. kommentar från annonum igen.
    det är så upplyftande att läsa att det går så bra för dig och hur stark din kärlek är till dina barn och din man. det är väldigt fint att du tänker på dina barn och att de kanske vill träffa någon i en sittuation då många andra hade glömt bort att barnen oxå går igenom en resa.
    du är en empatisk menniska och det ska du vara stolt över och vara rädd om för i slutändan är det det som räknas, alla kännslor man har och den kärleken man känner. för kan man inte förstå någon annan så kan man ju omöjligt förstå sig själv.
    ha en super fin midsommar och ta hand om dig.

    SvaraRadera
  2. taaack vad fint och peppand skrivit det gör mig jätteglad =)

    SvaraRadera
  3. Får väl se hur länge det håller denna gången då....

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: