tisdag 26 juni 2012

sorry ..

Att jag inte skrivit, men e nere i världens svacka, mår riktigt PISS. Ångest , typ abstinent i hela kroppen, inte sovit på 3 nätter så e trött och tankspridd och aa de känns som ALLT som man går igenom i början kommit tillbaka, man e tyst och mkt för sig själv, ingen motivation till att ta tag i något. Vill slänga mig handlöst i famnen på den jag älskar och bara gråta som ett barn över hur jääävla jobbigt det är. Jag ber och ber , läser bibeln och försöker förtrösta på gud, känns alltid bättre för stunden. nee fy ingen lust att skriva mer. Bjuder på en fantastisk låt iaf =)

3 kommentarer:

  1. Men oj hur ska det gå när du kommer hem om du mår så dåligt nu? :/

    SvaraRadera
  2. Inge fel i att gråta en skvätt, brukar kännas rätt bra efteråt :)

    SvaraRadera
  3. det kommer att vara tufft på vägen du vandrar, ibland svårare än vanligt. men det vet du ju redan. det viktiga är att du inte tappar kämparglöden helt och att du inte släpper blicken från målet. du har redan visat dig stark som har kommit såhär långt och glöm inte att det inte finns någon starkare varelse i världen än en mor som kämpar för sina barn. jag tror på dig och det vet jag att det finns många andra som gör, glöm bara inte att tro på dig själv med.
    stärkekramar.
    all lycka

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: