måndag 9 juli 2012

Markus, Markus...Mmmmmarkus...

Min kväll är gjord,Jag och Markus pratar flera gr om dagen (med typ 2 timmars mellanrum från halv nio på morgonen till 22 på kvällen) men oftast mellan typ 5-10 min men i kväll pratade vi över 2 timmar, det va så härligt. Vi pratade vekligen om hur det ska bli när vi kommer hem, strategier när suget tar fart. Vad vi ska fylla våra dagar med. Rutiner och intressen. Och hur vi ska vårda äktenskapet, ta hand om varann osv... OTROLIGT givande samtal, det gav mig så mycket, hela jag fylldes med kraft och lycka! bubblade invändigt. Det kändes så grymt bra. Det märks verkligen hur han brinner för detta och för sin lilla älskade son. Det glädjer mig så. För tar man bort drogerna så finns ingen varmare o mer kärleksfull människa än Markus (har sagt det förr men tåls att säga igen) det är så synd att det kastats bort för han hade kunnat bli vadsomhelst. Men det är ju inte försent. Är otroligt pirrig inför nästa lördag, då äntligen ska jag få känna honom mot mig, kyssa hans läppar..och ååååhååå vad jag längtar gränslöst. Helt plötsligt kryper tiden...Är verkligen verkligen nykär. Alla säger att man e nykär första månaderna sen lägger det sig,,, ok visst de gör de, men på mig kommer det tillbaka titt som tätt, kan fortfarande stirra hejdlöst på honom o bara bneundra honomutan att tänka på det. Det pirrar fortfarande i min mage när vi ses och det känns som stötar när han snuddar mig. Låter kanske klyschigt men sant- visst måste det vara det som är "den rätta" i dess fulla prakt. Nåjaaa nu börjar klockan bli mkt och om det ska passera ännu en dag o närma sig lördagen den 21 juli fortare så ska nog Johanna börja tänka på refrängen och krypa ner under täcket! sussa bäst och välsinge er alla! Naaattiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: