onsdag 11 juli 2012

missi nassen...

klockan e snart ett på natten, dåå borde johanna nana. MEN blev sittandes med att få ryggen kliad av kära Annica o sen masserade jag hennes gossiga fossingar, sen började jag trixa med mina naglar o sen målade jag dom så nu måste dom torka :O har kollat på en (sann) skräckfilm "Ted Bundy" också, fruktansvärd film *ryser*. Men är superduper trött.... ögonen vill inte hålla sig vakna alls :O så blir snart att dra täcket över huvudet o snarka, och vakna i morgonen med halva facet fullt av dregel o kuddavtryck i mitt vackra ansikte haha. Har suttit hela dagen i min egna värld o fantierat om hur smaskigt min mans pussar smakar, kan jämföras med glass :D Har vart en mysig dag idag, vart på ryford och webes med kärrarp , sen drog jag o Jolly ner på stan o kikade runt och pratade massa tjejsnack, o sen hade jag samtal med min kontaktperson. Och vi kom fram till att alla mina mål jag satt upp inför min viselse här är så gott saom uppnådda. Neeee fy ....nu har jag gäspat sägert tio gr under detta inlägg måste hoppa ur kläderna o ner under täcket! Välsigne er alla ! BTW jag är bäst på att göra cafe latte....mumma....det har det druckits idag. Med kardemumma,,,,, YAMMI!!

22 kommentarer:

  1. Asså gud vad lätt du verkar ta det här!? Mår du inget dåligt längre eller efter allt du gjort mot dina barn och dina vänner? Jag hade alrdig förlåtit mig själv om jag skadat mina barn så som du skadat dina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. dummaste jag hört, klart jag mår dålig över det, den ångesten man har i sitt inre kommner aldrig gå bort. MEN varför ska jag gå och må dåligt? jagf kömpar för att må bra och ställa livet tillrätta ist. Vad tjänar det till att leva i det förgågna? det går ju aldrig att få ogjort.Hur mkt jag än önskar det, jag kan ju bara aceptera det som hänt och gå vidare med huvudet högt och stå för mina misstag och gottgöra dom jag sårat. Man är ingen dålig människa för att man missbrukat, det är en sjukdom. Och msn är ju inmte direkt dömd till evig olycka bara för det. Änu en trångsynt okunnig och hatiskt människa, tkr mest synd om dig som orkar med dig själv och din bittra nazistiska inställning till omgivningen!!

      Radera
  2. Ursäkta mig vill inte låta nedvärderande , men blir lite provocerad av uttrycket missbruk är en sjukdom . Är man sjuk första gången man testar eller när börjar sjukdomen?

    SvaraRadera
  3. Nazistiska inställning hur menar du då!? Förstår inte hur du tolkar el när du jude El Wii ost och tro att alla andra Är natzi!? El bara ett desperat utryck nät di känner dig träffad? Har du tatt bort ditt rasta hår redan? Sluta
    Tyck synd om dig själv och hata å bryta med alla som vågat säga vad dom tycket! Önskar du väljer dina BARN denna gången både före dig själv och framför allt Markus! Annars är du inte värd dom hoppas du har din sista chans och väljer rätt el jag menar dina barn!!! För det enda rätt du ser och känner är din Markus och eran "sanna" kärlek! Är han värd allt gör en lista på ALLA och ALLT du förlorat!? Vinner kärleken fortfarande över allt och hoppas inför Gud att du inte nu tänker JA trots allt alla tex dina barn du förlorat så har du och Markus fortfarande varandra!!! Mitt hjärta gråter för neo och Tess :( snart är du ni ute och ska bli intressant att se vad du väljer!!!????

    SvaraRadera
    Svar
    1. och jag har aldrig haft rastaflätor utan dreaDS o nee dom e kvar, hurså??

      Radera
  4. med nazizstiska åsikter menar jag att man ser ner på människor som valt fel val i livet, det är en sorts nasism. Nee missbruket är ingen sjukdom bara för du testar, det blir en sjukdom som hela tiden utvecklas. Det är skillda åsikter i om det är en sjukdom eller inte men läkare använder det som en sjukdom (beroendesjukdom) klart jag väljer mina barn, alltid valt mina barn men visat det på ett dåligt sätt.

    SvaraRadera
  5. Men det är väl klart att Johanna väljer sina barn annars är hon ju dum. on vill väl ändå ha dom tillbaka. Inte vill hon väl att Liam ska bo i ett foster hem?? Eller? Ska bli spännande och se vad hon väljer. Hoppas på barnen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hhaa jaa ni som inte verkar ha så mkt för er, att ni inte slår vad om saker så kanske några av er tjänar kosing? :D ni verkar ju vara mer insatta i mitt liv än jag själv :D trevlig helg!

      Radera
  6. Så nazism handlar om att "se ner" på Människor som valt "fel" trodde det hade mer med raser och noll tolerans mot judar osv men alltid få man lära sig nått nytt! Men om du menar att nazister inte gillar pundare som förkastar sina barn el väljer "äkta kärlek" före sina barn då e nog många nazi! Kan inte förstå att man väljer bort sina barm som man en gång valt att behålla bära 9 månader för att den kastat bort dom gör att msn gör ett nytt val att punda loss lite! Hade det hänt om du inte träffa

    SvaraRadera
  7. Hade du valt pundet om du inte haft Markus i din närhet!!! Om du levt med Kim el någon som han hade du då oxå valt att förkassTa dina stackas barn!!!??? Okej good för dig att ha kvar dresden passar dig verkligen då det ser för jävligt ut precis som ditt svart egosentriska inre !! Alla bilder du lägger upp kan ju inte va nutid! Bra nr så länge du gillar vad du ser i speglen, det verkar dock inte bara samma bild som många andra ser! Stackas barn inget barn är värd den okärlek du så grymt visat dom! Dom förstår mer än du tror el försöker trycka i dom!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. och vadå alla bilder jag lägger upp kan inte vara i nutid??

      Radera
  8. att missbruka betyder inte att man inte älskar sina barn och jag hade inte varit där jag är nu om jag struntat i mina barn hade förmodligen inte ens velat träffa dom. varför vågar du inte stå för vem där är föresten? är du feg? jaa de hade hänt utan markus också eftersom jag höll på innan honom. Markus är den viktigaste vuxna i mitt liv men inte viktigasre än barnen och om han rtillar dit igen vilket jag inte tror så kommer vi att gå isär, detsamma gäller mig om jag trilar dig då lämnar han mig. vad är ditt problem? mår du så fruktansvärt dååligt att du måste hacka på andra? vad har mitt hår med min mammaroll att göra? och har jag ett svart inre? känner vi varann? ledsen men det du säger rinner bara av mig för jag vet ju vad som är sant jag vet ju vad jag känner för mina barn osv...

    SvaraRadera
  9. Herregud låt henne vara.

    Vet själv hur det är att ha en mamma som missbrukat när jag och mina syskon var i johannas barns ålder!

    Men min mamma kämpade som Johanna gör för att få tillbaka sina barn.

    Och det kommer hända för Johanna också, hon kommer få tillbaka sina barn.

    Jag tror på henne i allafall, och det är många som gör också.

    Ni negativa människor verkar tycka det är jätte kul att sitta och klanka ner på henne när hon verkligen kämpa.

    Hon behöver inte skriva blogginlägg om sina barn varje gång hon skriver, hon glömmer ju inte bort dem bara för det, dem finns ju i hennes tankar jämt...

    SvaraRadera
  10. Så en mamma som missbrukar har rättigheter när det gäller sina barn?!? Johanna du säger att du lämnar Markus om han tar nått igen varför denna gången och inte dom 10 förra??? Att han skulle lämna dig tro du inte ens själv jan har alltid varit med pundar brudar och du blev en av dom!? Sjukdommar har han säkert oxå som du garanterat inte skulle ha nått emot att bli smittad av själv!? Rätta om det inte stämmer! Vem vet Gud kanske lyssnade när du bad om canser ist för din "sjukdom" akta sig vad man skriker efter, önskar el ber om! Så du kan med heder och stolthet kalla dig och känna att du är värd MAMMA att någon som själv har mamma som pundar står upp för dig är inte svårt att räkna ut!!! Hoppas Tess och Neo kommer förstå bättre snart att deras mamma och mammas kille valt bort dom för dom valde pund och varran ist! Att du förvrider all sanning är inte okej!!!! Hoppas detta helvete snart är över för barnen och att soc aldrig släpper tebax LiAm om du öppnade ögonen och sluta tänka på dig själv och tycks så synd om dig hade du själv insett att barnen har det mer än bra och okej hos Kim/ fosterfamiljem!!!! Låt inte egoismen ta över totalt låt barnen vara utan dig totalt du kommer aldrig få tillbax dom på heltid ändå! Och dom mår inte bra av att träffa dig nån hångbi bland! Snart har LIam glömt dig och gå se om han ens kommer minnas Markus!!!! Du/ ni har haft så många chanser att nu kunde dragit i handbromsen men åter ego så nej det kunde ni inte! Stackas barn som få skämmas så i lilla Gränna!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. att jag inte lämnat honom innan beror på att jag sj va mitt i ett aktivt missbruk och nee jag vet att mina barn älskar mig och alltid kommer göra, jag har inte VALT bort dom. haha du e ju patetisk. pinsam för fan.

      Radera
  11. Håller med!! Johanna du har ställt till det ordentligt du har redan gjort ditt val du valde drogerna!! ( Hur man nu kan göra det framför sina barn!? ) Du förstår väl att rykten sprids folk pratar om dig? Stackars dina barn säger jag bara som har en mamma som knarkare och som folk pratar om? Barn ska ha en trygg tillvaro inte en mamma som är som du med drogproblem. Asså det kan låta konstigt men utsidan påverkas alltså man får tänka lite på hur man ser ut och vad det sänder ut för signaler till allmänheten ..då är ju ändå Mamma då får man faktiskt tänka lite på lite på hur man ser ut . Dreads och att man är mamma hänger inte ihop enligt mig och inte heller sånna tatueringar och piercingar som du har . Man får ju tänka lite :)

    SvaraRadera
  12. Men nu få ni väl ändå ta och ge er ni med anonyma komentarer!!! ur kan ni klanka ner Johanna på detta vis? Klart att Johanna kommer fixa detta när hon har fixat denna tuffa tid som hon nu ar haft redan. Dreads och tatueringar och piercingar har väl varanann människa idag, vi lever liksom på 2012. Jag undrar ur ni själva ser ut ni som sitter är och skriver så jävla dumma komentarer till Johanna??? Hur perfekta är ni va ar ni haft för uppväxt? Va har ni för föräldrar? Osv... Är så lätt att kasta sten på andra men så är ni nog sämmre än va Johanna är. Och varför ska man snacka ner Johanna för?????? Klart att hennes barn älskar sin mamma <3 Blod är tjockare än vatten så är det bara.
    Och jag tror inte barnen skämms för sin mamma. Hoppas och tror på dig Johanna nu när du kommer hem till Gränna. Och jag vet flera som gör det. Kram

    SvaraRadera
  13. Anonyma Kommentarer kom från den anonyma själv :D vet även att Johanna du är pinsam som själv skriver men bra du har ju tyvärr knappt en vän kvar förutom d nya på ditt hem som själva e lika dana pinsamt värre få se hur högt huve du kam gå med när du kommer ut !??!? Lycka till kan behövas

    SvaraRadera
  14. men herregud, va håller ni på med? jag är drogfri sen flera månader tillbaka utan återfall så vad är problemet? menar ni att en gång missbrukare alltid missbrukare eller vad? suuuuck tänker inte ens försvara mig för detta e ju bara sååå patetiskt. JAG VET att jag o Markus kommer fixa detta.

    SvaraRadera
  15. de som skriver här märks ju att dom inte varit med om mycket i sina liv iaf, svensson svensson eller? visst inget fel med det och ni kan väl vara glada över de, haft en perfekt barndom o hit o dit.. fatta att alla inte är födda med silversked i mun! försök va lite gladare och hjälp era medmänniskor, orka lägga energi på en människas liv om man bara vill ont. fy va jobbigt o vara så hatisk och elak. är glad att jag är precis som johanna oxå verkar vara, en människa som vill alla väl och ser gott i alla, ja tills dom visar motsatsen såklart.. det som johanna och markus gjort och råkat ut för är inte bra alls, men nu kämpar dom och ingen kan riktigt helt förstå vad dom går igenom men vafan ha lite medkänsla o tro på dom o önska dom allt gott i livet istället. så nu gör iaf jag det, all kärlek, styrka och ett stooort lycka till i ert nya liv! tusen kramar!!

    SvaraRadera
  16. Vad tråkigt att läsa så negativa och riktigt elaka kommentarer! Ni håller på med mobbing som om ni skulle gå i småskolan! Det är väl lätt att sitta tryggt bakom en skärm och vara spydig ANONYMT! Skulle ni våga stå för era åsikter och det ni skriver i verkligheten? Jag skulle vilja se er stå ansikte mot ansikte och säga det här till Johanna, era fega kräk! Har ni så jävla tråkiga liv? Eller mår ni så dåligt att ni bara måste hitta någon att stampa på?! Sluta sätta er själva på en jävla piedestal! Lovar att ni inte är helt perfekta själva! Och skulle barnen må bättre helt och hållet utan sin mamma??? Vet ni ens vad det är ni snackar om?! Det där är ju bara bullshit och rena spekulationer och egna åsikter! Klart att dom inte skulle må bättre utan sin mamma! En heder till Johanna som kämpar för sina barn! Och det är exakt DET barnen kommer att se, att hon gjorde det för deras skull! Om hon hade gjort allt det här och låtit dom bo hos Kim och fosterfamilj, DÅ hade dom sett det som att hon valt bort dom! Ni vet inte ett skit vad ni yttrar er om!
    Och ja hon har missbrukat, men allas liv är inte skinande och lätt. Huvudsaken hon kämpar för ett drogfritt liv nu! Hon kommer alltid få leva med det här, ångest och dåligt samvete. Det räcker väl! En fd missbrukare behöver inte vara en sämre förälder än någon annan, finns större skitstövlar där ute! Läs på om missbrukare, innan ni öppnar käften!

    Kämpa på Johanna! Fixa det här nu och strunta i vad som skrivs och sägs! Jag hejjar på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Hade det varit så att Johanna lätt komentarer stå kvar så hade förmodligen fler skrivit ut sina namn men när hon radera sin egen systers komemtarer just för att hon skrev ut att det va hon som skrev! Vet oxå att Johanna själv har gömt sig bakom vissa positiva komentarer! Tror inte heller att folk hatar dig Johanna för att du missbrukat, därimot är folk som bry sig om både dig och barnen chockade och besvikna! Men kämpa på och gör allt i din makt och lite till för att få hem barnen dom trivdes bra att bo hos dig och varranan helg hos Kim! Hoppas du inte låter något hända igen. Försök att tänka på barnen och framför allt dig själv klara inte Markus av att vara drogfri denna gång heller måste du för alla skull släppa honom! Vem vet han kanske inte är dem rätta på utan bara en avstickare på din väg! Du har så många som vill dig väl. Finn kärlek tillit styrka kämpa men håll ögonen öppna och fötterna på jorden! Tiden får utvisa om du och Markus är rätt för varandra...

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: