söndag 3 augusti 2014

Härliga liv


Idag har vart en underbar dag, Jag och min (ibland)bättre hälft och två andra knarkarjävlar som åxå valt livet istället för att jaga rus och kemikalier.
Vi har seglat ut på den lilla sjön vi har här, Jag o Marlyn lapade sol och toppa fossingarna (muina kalle anka fötter m knölar o hennes små söta askungefötter *tsss*) Felix han bara låg och slöa, pch Marcus han kämpade för hem o fosterland med att ro, vi åkte runt, runt men det va iaf kul. vi skrattade och njöt av sånt som är fantastiskt här i livet istället för att sitta på en skitig toa och röka H på folie el dra i sig varsin tjackpanna och gå frå råslätt till huskvarna och tebax.

Sen blev de nån form av "storm", aa alltså det blåste lite mkt så vi ställde båtfan på stranden, gick upp till huset och chillade en stund och sen ner igen.
Och då ^^korsw i taket^^ rodde maken min som han aldrig gjort ¨nått annat, vi andra hoppade i plurret och det va mer än skönt.

Så sexig han va min kokosmunk när han rodde och m,an såg hans sexiga armar och han tog komando, shit jag är en lyckligt lottad kvinna som har en visserligenn trög, överstimmad, tvångstänkande hypokondrisk karl men han är också världens varmaste och goaste, vill som jag hjälpa alla han kan och som en liten guldstjärna på det så är han det snyggaste tvåbenta varele, minns när vi sågs första gången (stött på varann har vi ju gjort från o till sen tonåren men inte bestämt o träffas) Jag skojjar inte, den enastående singeln Johanna blev löjligt jävla kär vid första anblick, hjärtat bultade sådär som det gör på tecknade figurer ni vet o jag va nästn rädd han skulle höra det, och det har hållt i sig 5 år nu trots allt vi genomgått (tyvärr mest misär) det har stärkt oss, vi e sammansvetsade.

En eloge för Äktenskapet!! det är det vackrast som finns på planeten tellus i handling såvida man följer det och håller det man lovar, n'äääähäää *gääääsp* nu ska jag gå till bingen som ropar hejgdlöst och nästintill hysteriskt efter att ha Johanna där, hoppas plutten e lika kramsjuk som jag ;) Natti!!





2 kommentarer:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: