torsdag 8 oktober 2009

Hur långt kan man gå för pengar?

Helt ärligt nu, låt säga du är pank, skulder upp över öronen kanske har du små munnar att mätta oh en hyra att betala.

Du tänker "JAG SKULLE ÄNDÅ INTE GÖR DET ELLER DET FÖR DEN OCH DEN SUMMAN" men är det verkligen sant?

När man ser pengarna ligga där i sin fulla prakt och bara vänta på dig, du ser allt du kan göra för dom, tar du dom inte för ex tio minuters äckel?

Jag vetifan, jag tror jag skulle göra vadsomhelst för rätt summa pengar (bortsätt från nått som på något sätt skulle skada mina barn)

Allt har fan sitt pris. Är just nu helt pank, bankrutt...det är början på månaden och plånboken vrider sig i ångest för tillfälet, därför VET jag vad jag snackar om.

Kanske man skulle bli esortbrud /sällskapsdam (på ren svenska) trots allt? ta d jag säger med en viss nypa salt, men tanken har dykt upp det har den.

Missförstå mig rätt i det jag skriver för guds skull bara :-p

Nee fy fan..daax att fixa krubb till barnen, korv och strips blir det idag=) med litervis m ketchup!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: